czwartek, 20 marca 2014

Lemax- neonowy marmurek :)

Witajcie!
Wiosnę już powoli czuć w powietrzu, więc postanowiłam uczcić to moim nowym nabytkiem czyli neonowym marmurkiem z Lemax. Kolor jest tak intensywny, że nie da się przejść obok niego obojętnie!



Jest to neonowy żółty lakier z zatopionym czarnym 'maczkiem'. Pigmentacja niestety nie pozwala na położenie lakieru na czystą płytkę paznokcia, więc wpierw paznokcie pomalowałam białym lakierem z Sally Hansen. Lakier nie rozlewa się na skórki, maczek w miarę równomiernie się rozprowadza. Schnie dość powoli, a zmywanie nie sprawia problemów. W drogeriach osiedlowych można go dorwać już za 3-5 zł więc uważam, że warto się w niego zaopatrzyć. Efekt jaki daje na paznokciach niezmiernie mi się podoba i myślę, że dość często będę go używać w okresie wiosenno-letnim. :)



Należy nanieść poprawkę- kolor ma kropelkę zielonych tonów w sobie i nie jest taką czystą żółcią jak na powyższych zdjęciach.
Jak Wam się podoba? Odważyłybyście się na taki kolor?

18 komentarzy :

  1. Fajny :) Jak w końcu upoluję to biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i kocham chociaz jeszcze nie uzylam :) idealny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, idealny na lato <3 Koniecznie muszę go upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na lato super! i nie przeszkadzałoby mi pewnie to że trzeba położyć pod niego białą bazę, bo i tak zawsze pod neony kładę biały lakier, żeby podbić kolor:)

    a i jak nie lubie marmurków, tak ten mi się podoba:) pewnie dlatego że neon;)

    OdpowiedzUsuń
  5. daje po oczach! podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, cudny! muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, taka żarowa. Idealny na lato, do tego super cena. Ciekawe czy uda mi się go gdzieś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dłoniach wygląda jak neonowy żółty, z kolei w buteleczce jak zieleń. Może faktycznie jest to kwestia zdjęć, ale czy czasem nie zmienił lekko swojego koloru przez nałożenie białej bazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożony bez bazy jest "przygaszony". Biel podbija neonowy efekt i zdecydowanie korzystniej wygląda w takiej wersji.

      Usuń
  9. Iście wiosennie u Ciebie na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kolor, na lato w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Wygląda genialnie :) Aczkolwiek nigdy nie spotkałam się z tą firmą :) Będę musiała się koniecznie rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  12. rany ! obłędny ! ciekawe tylko gdzie mogę go dostać w moim zacofanym w nowościach mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiści nie mogę się przekonać do takich odważnych kolorów na moich paznokciach, pomaluję a za chwilę zmywam bo uważam, że nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń