sobota, 16 maja 2015

Semilac 001 'Strong White'

Hejooo :)
Długo, długo mnie Tu nie było, ale za każdym razem gdy zasiadałam do komputera to miałam istną pustkę w głowie. Dodatkowo przeziębienie, które z niewielkimi przerwami trwa ponad miesiąc (i dalej trzyma) również nie pomaga. ;( Ale co było, to było. Przychodzę dziś do Was z postem, który miał już się pojawić ładnych kilka tygodni temu.

Dzisiejszym bohaterem, będzie kolejny lakier hybrydowy z Semilac. Tym razem będzie to czysta biel 001 "Strong White" w sweterkowej wersji. Ostatnio mam jakąś fazę na biały kolor pod każdą postacią-  paznokcie, telefony czy samochody.



Buteleczka jak zawsze bardzo mi się podoba. Pojemność 7 ml. Na nakrętce znajdują się wszystkie ważne informacje takie jak: numer i nazwa lakieru wraz z przybliżonym kolorem oraz sposób użytkowania lakieru.

Jest to klasyczny biały kolor, który każda z nas powinna mieć. Bardzo dobre krycie osiągamy przy 2 warstwach. Aplikacja nie sprawia większych problemów dzięki wygodnemu, szerokiemu pędzelkowi oraz konsystencji hybrydy. Manicure utrzymał się przez całe 2 tygodnie. Myślę, że wytrzymałby dłużej, lecz odrost płytki paznokcia był już zbyt duży.


Tym razem postanowiłam nieco pokombinować, dlatego na kciuku i palcu serdecznym wylądował sweterek. Gdy tylko zobaczyłam w internecie tutorial wiedziałam, że to nie może być nic trudnego. ;) Moim zdaniem ten wzorek jest subtelny, dlatego świetnie się sprawdzi na manicure do szkoły czy pracy. :)



Mam nadzieję, że moja propozycja spodobała Wam się. Lakiery Semilac bardzo przypadły mi do gustu i uważam, że niczym nie odstają od droższych lakierów hybrydowych. A Wy co o nich sądzicie? Lubicie produkty Semilac czy wolicie hybrydy z wyższych półek?

15 komentarzy :

  1. Strasznie podoba mi się sweterkowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty zrobiłaś ten sweterek?! Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=dSYHg3PxJzA - polecam tutorial Eve Nails. Robi to genialnie! :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tym wzorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za białym lakierem, ładny wzorek :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wiele kolorów z semilaca, ale po przeczytaniu Twojego posta zaraz zamówię kolejną buteleczkę :D pięknie prezentuje się Twój mani- ten wzorek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się właśnie taki biały, kryjący lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki sweterkowy mani jest fantastyczny! Muszę ogarnąć swoje hybrydy i też coś takiego zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię ich lakiery. Jak nakładam ten Semilac Strong White to zestawiam go z Semilac Elegant Raspberry :) Idealne połączenie które uwielbiam i często je robię w róznych zestawieniach ilości paznokci. Niestety sweterka robić nie umiem, ale na pewno zobacze z tego linku który wysyłałaś. Będzie super wyglądało!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kocham Semilaki nie używam innych lakierów :) czy nie masz problemu z białym kolorem? Przez jaki czas utwardzasz w lapmie?
    Zapraszam do mnie http://paznokciowo-hybrydowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak kocham Semilaki nie używam innych lakierów :) czy nie masz problemu z białym kolorem? Przez jaki czas utwardzasz w lapmie?
    Zapraszam do mnie http://paznokciowo-hybrydowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kat Gur - nasz biały i czarny kolor są mocno napigmentowane dlatego zalecamy dwukrotnie wydłużyć czas utwardzania każdej warstwy.
      W razie pytań chętnie pomogę

      Usuń