wtorek, 10 marca 2015

Zakupy z Targów Kosmetycznych wiosna 2015

Witajcie ;)
W ostatni weekend w Warszawie odbyły się Targi Kosmetyczne Beauty Forum. Oczywiście to wydarzenie nie mogło obyć się beze mnie. ;) Targi jak co roku odbyły się w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C. W tym roku objęłam podobną taktykę jak poprzednim razem. Udałam się na Targi z samego rana przez co na spokojnie obejrzałam wszystkie interesujące mnie stanowiska. Co tym razem zabrałam ze sobą do domu? Zobaczcie same!




W tym roku zdecydowałam się zrealizować jedno z moich wielkich marzeń. Na stanowisku Diamond Cosmetics postanowiłam zaopatrzyć się w zestaw do manicure hybrydowego. Kupiłam lampę, aceton, cleaner, bloki polerskie, patyczki z drzewa pomarańczowego i waciki bezpyłowe. Z Semilac zgarnęłam bazę, top oraz dwa kolorowe lakiery- biały 001  'Strong White' oraz niebieski 013 'Indigo'.







Na stanowisku SPN panowało istne szaleństwo. Marka ta zachęcała promocją 2+1, dlatego trudno było się tam dopchać. W pierwszej kolejności trzeba było zdobyć kilka próbników. Gdy w miarę obczaiłam jakie lakiery chcę posiadać w swojej kolekcji, kolejne kilkanaście minut musiałam czekać aż konsultantka była wolna. Po walce zgarnęłam 3 miniaturki lakierów hybrydowych- 575 'Red Pleasure', 671 'Classic Lady' oraz 581 'Lobster Roll".



Nie byłabym sobą, gdybym nie wzięła kilku ozdób do paznokci. Tym razem postawiłam na klasykę.


Na sam koniec wybrałam dwa pędzle od Maestro. Jeden to typowy pędzel do podkładu, drugi to skośny, bardzo cienki pędzelek, który wykorzystam do konturowania. Oba pędzle są syntetyczne.


To już wszystkie moje zakupy. ;) Na razie jeśli chodzi o hybrydę to jestem zielona, dlatego jeśli same robicie sobie manicure hybrydowy to koniecznie napiszcie w komentarzu jakie marki polecacie. Oczywiście jeśli byłyście na targach to napiszcie jak wyglądają Wasze zakupy. ;)

12 komentarzy :

  1. Widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś kupiłam Sally Hansen Miracle Gel, ale nie mieli Top Coata, więc muszę poczekać do piątku na dostawę i przetestuję, ile się trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam się wybierać na targi w niedzielę, ale ostatecznie zrezygnowałam, bo niczego nie potrzebuję, a tak nakupiłabym jakiś zbędnych rzeczy :P Mam ten pędzel do podkładu z białym włosiem z Maestro, choć z regularnej kolekcji a nie ze złotej [też na targach przygarnęłam, ale to już dawno :) ] i dobrze mi służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra informacja ;) Mam nadzieję, że u mnie się także się sprawdzi ;)

      Usuń
  4. Świetne zakupy , pędzelki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, ze zakupy się udały :) Semilac to i moje marzenie :) Powiesz ile zapłaciłaś za cały zestaw?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wyrzuciłam już paragon ale z tego co pamiętam to wydałam ok. 230-240 zł ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń